Subject: Fwd: Vaktsiinikahjude teatistest
From: "Hanneli Rudi" <[email-masked]>
To: <[email-masked].>
Date: Tue, 16 Jul 2024 11:52:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

-------- Forwarded Message -------- 
Subject: 	Vaktsiinikahjude teatistestFrom: 
Hanneli Rudi  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>To: 
Carmen Katariina Sikk  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>Tere

Mõne aasta eest hakkas riik hüvitama vaktsiinikahjusid. Kui ma õigesti 
mäletan, siis kohe alguses tuli ohtralt teateid koroonavaktsiinide kohta, 
aga milline on seis praegu? Kui palju on esitatud teatisi teiste vaktsiinide 
kohta ja kui suures summas on hüvitist makstud? Millised vaktsiinid on enim 
probleeme tekitanud?

Tegu on taustapäringuga ja kuulan maad, kas peab paika väide, et kui koroona 
omad välja arvata, siis teiste vaktsiinikahjude kohta avaldusi esitatud ei 
olegi.

Vastust ei soovi täna, aga lähipäevil küll.

Hanneli Rudi

AK toimetaja

55 35 816